campusM

עיצוב מערכת תוכן מודולרית למובייל עבור אוניברסיטאות ברחבי העולם. עיצוב מגוון layouts- קומפוזיציות עימוד המותאמות לתכנים שונים, ומאפשרות גמישות עיצובית ואין-ספור אפשרויות להצגת תכנים באפליקציית האוניברסיטה.

 

 

campusM הינה מערכת קיימת ומבוססת מבית exlibris המשרתת את מיטב האוניברסיטאות ברחבי העולם. במחקר שערכנו בשיתוף עם אקסליבריס לפני תחילת הפרוייקט, מצאנו כי מרבית המשתמשים (מנהלי התוכן של האוניברסיטאות) אינם מנצלים את יכולות המערכת ונוטים לדבוק בטמפלט אחד, לא משנה לאיזה תוכן, אם מכח ההרגל ואם מחוסר מודעות לאפשרויות נוספות החבויות במערכת. התוצאה הייתה חוסר התאמה בין תוכן לעיצוב, חזרתיות ותוצרים שבלוניים. הגדרנו מטרה אם כך- לעודד את המשתמשים להשתמש במגוון עיצובים שונים, ולייצר מערכת נגישה שתציע אופציות עימוד מגוונות שישפרו את חוויית המשתמש, הקריאות והאסתטיקה של האפליקציה, ויטיבו עם משתמשי הקצה- הסטודנטים של האוניברסיטאות.

העידוד והקריאה של המערכת : "בואו תשתמשו במגוון אופציות עיצוביות" התבטאה במספר אופנים: עיצוב שמונה layouts המוצגים כסמל גרפי מתומצת, כל אחד מהם מציע פתרון גרפי שונה, למשל cards לגריד כרטיסיות, event להצגה של אירוע, article לפורמט של מאמר ועוד. פלטה הצבעונית של campusM – כתום ואפור נבחרה להציג את אופציות הגריד השונות באופן נקי ופשוט.

 

 

המערכת מאפשרת ורסטיליות טיפוגרפית וצבעונית בכדי לאפשר לכל אוניברסיטה ליישם את ערכי המיתוג שלה, התאמה לשפות שונות ורספונסיביות.

בכדי להדגים מה ניתן לעשות עם ה layouts החדשים, עיצבנו מגוון המחשות לתוצרים סופיים אפשריים מתוך כל גריד. כל התוצרים דינאמיים – בלחיצה פשוטה המשתמשים יכולים לבחור את נקודת המוצא של העבודה מתוך הסמלים הגרפים או מתוך אחת ההמחשות הקיימות כבסיס להטמעת התכנים של האוניברסיטה. כאן מובאות קצת מההמחשות.

 

%d בלוגרים אהבו את זה: