logo image

כתבו עלינו

גלובס
12/09/2012

בקטגורית המובייל מאוחדת לוקחת ובגדול את שאר הקופות

אנשים ומחשבים
20/12/12

הישום מרגיש חוסן טכנולוגי מרשים, לצד שירות יעיל למבוטחים

Ynet
7/10/09

בקטגוריית המוביל מאוחדת לוקחת ובגדול את שאר הקופות

מאוחדת - מצוינת במובייל

"את עיקר המאמצים היא מרכזת באתר האינטרנט ובמובייל. האתר עצמו נטען במהירות, הניווט בו קל ונוח ומאפשר מציאת שירותים בצורה מהירה עם חווית משתמש מעולה. האתר מכיל כמות נאותה של תכנים מעניינים וחלוקה הגיונית לקטגוריות אך לוקה מעט בחסר בכך שאינו מאפשרת פניות אונליין לקבלת ייעוץ רפואי. ההשקעה באתר מוכיחה את עצמה ובתחום זה היא מעט מאחורי הכללית. בקטגוריית המובייל, מאוחדת לוקחת ובגדול את שאר הקופות. האפליקציה שלה מעניקה את כל הפונקציות הנדרשות בממשק קל, מהיר ושימושי במיוחד. העיצוב יפה ונקי ואף מעניק תוספת משמעותית עם פורטל מותאם לסלולרי שמכיל את כל התכנים של האתר בתצוגה נוחה לסלולר. בשורה התחתונה: עיקר המאמצים נוטה לכיוון האתר והסלולר והם מותאמים לצורכי המבוטחים עם נגישות גבוהה לשירותים השונים.... ” לכתבה המלאה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000784272l

Mobility 2012 והזוכים הם...

"במסגרת כנס Mobility 2012 חולקו 14 פרסים ב-9 קטגוריות ליישומים ארגוניים בסלולר, שהתמודדו במסגרת תחרות Mobi Awards 2012. השנה הוגשו לתחרות מספר רב של יישומים, אשר התמודדו להיכנס לרשימת המצוינות של היישומים המרהיבים והאיכותיים. היישומים הוכיחו מצוינות וחדשנות. קופת חולים מאוחדת- "יישום שירותי בריאות, הכולל איתור וזימון תורים, צפייה בתוצאות מעבדה, טפסים (כמו טופס 17, למשל) ושירותים מבוססי מיקום. היישום מפגין חוסן טכנולוגי מרשים, לצד שירות יעיל למבוטחים". לכתבה המלאה: http://www.pc.co.il/?p=105911

קופ”ח מאוחדת לא רק מיוחדת

"כבר בכניסה ראשונה לאתר קופ"ח מאוחדת ניתן להבחין בחשיבה מקדימה ונכונה של מתכנני האתר. חלוקת דף הבית נעשתה בהתאם לשפת האתר, לוגו האתר מוקם בפינה הימנית העליונה – המקום הראשון בו ייפגשו עיניו של המשתמש עם הדף, לאחר מכן ובהתאם לנדידת העיניים הישראליות, מוקמו אזורי ניווט נבחרים מתחת ללוגו ומצידו השמאלי של הדף, כאשר הטור המרכזי מציף תכני מידע נבחרים. בנוסף לארגון הנכון של הרכיבים בדף הבית, תכני המידע המוצפים בו התגלו כמועילים ורלוונטיים, בראש התכנים מוצגות חדשות הקופה ולצידן דרכי התקשרות למוקד, בהמשך מופיע אזור שכותרתו "על סדר היום" ומתאר נאמנה את תכניו שהם פרטים על השפעת החדשה, מאמר על צום קל ונכון ומאמר לכבוד פתיחת שנת הלימודים. ניכר שמתכנני האתר לא דילגו על שלב הגדרת הפרסונות – האתר מציע ממשק ניווט נעים ונוח המתחשב בפילוחים שונים של המשתמשים. לאחר הקלקה על הדמות עליה מחפש המשתמש מידע רפואי, הוא מגיע למיני פורטל המרכז את הכתבות והשירותים הרלוונטיים עבורה. כרטיס ניקוד: האתר מאורגן היטב ואחיד מבחינת השפה הגרפית שלו, משדר רצינות ואינו גורם למשתמש ללכת לאיבוד. הפעולות העיקריות אותם יבקשו לבצע כמעט כל המשתמשים שייכנסו לאתר, מופיעות בדף הבית ומובלטות היטב. לסיכום, המלצת הרופא: בהחלט ניכרת באתר חשיבה על הצד של המשתמש, עם קצת כיוונונים האתר יהיה בריא כמו שור.” לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3786384,00.html

אנא שלח את הטופס ונחזור אליך בהקדם.

טלפון ליצירת קשר 054-7560056