המטופל במרכז. מערכת עבור מטופלי בית חולים רמב"ם המנגישה ומרכזת את כל המידע הרפואי שלהם בגישת One Stop Shop. החזון של המערכת היה שיפור חוויית הטיפול בבית החולים, גישה ידידותית למידע הרפואי של המטופלים בבי"ח, ושקיפות. שמנו דגש על ארגון ושמירת מידע שום דבר לא הולך לאיבוד ואין צורך לסחוב צילומים ובדיקות – הטיפולים, הצילומים והבדיקות שנערכו בבית החולים מוצגים במערכת.
הערכים של המערכת: קלות שימוש ובהירות, הנגשת מידע. הקונספט העיצובי נגזר מהעץ הנמצא במרכז הלוגו של בית החולים. העץ מסמל יציבות, וותק ונוכחות, אך גם לבלוב, צמיחה ושאיפה למעלה. מעבר להיותו סימן גרפי אסתטי, העץ מזקק את תמצית המהות של רמב"ם ואת ה"אני מאמין" של בית החולים. היה רצון מצד בית החולים לפורטל צבעוני וחם (לא רשמי או מעונב), שבמרכזו המוטיב הגרפי של העץ והעלים, תוך שימוש בשפה הגרפית המיתוגית של בית החולים.

האפליקציה הותאמה לדסקטופ, טאבלט, ומובייל. בכל עמוד יש פניה אישית למטופלים בנושאים רלוונטים: הכנה לבדיקות שאמורים לעבור, הסבר על תוצאות חריגות המלצות בשחרור ועוד.



דגש מיוחד שמנו על תוצאות בדיקות, מעקב אחר בדקות מועדפות והשוואה לתוצאות קודמות. גרף בדיקות עם ההסטוריה של הבדיקה וחיווי ברור לגבי טווח התוצאה.




כדי להעניק חוויה עשירה מבית החולים וגם על מנת לרענן את ויזואליות הממשק בכניסות חוזרות, הפורטל נפתח בכל פעם עם תמונה אחרת ברקע.

